15 Mart 2012 Perşembe

Tekrar kilo vermek..

Cemik'e hamileyken tam 17 kilo aldım ben :)
Doktorumla 13 kilo hedeflemiştik ama inanın insanın elinde olmuyor hamilelikte aldığı kilolar.. Kimisi almayı hedeflediği kiloya yaklaşamazken bile kimisi de çok dikkat etmesine rağmen çok daha fazla kilo alabiliyor..
Kilo alımı hem anne hem de bebek için önemli bir durum ama fazlası da normal doğumda anneyi sıkıntıya sokabiliyor.. 
Ayrıca bu işler genetik menetik de değil arkadaş (ya da ben bir istisnayım :) .. Benim annem hem kardeşimde hem de bende 8 kilo almış sadece.. Rüya gibi.. Ya da kabus.. Benim açımdan yani.. :)
.
Ben doğumdan hemen bir iki ay sonraki fotoğraflarıma baktığımda resmen kendimi tanıyamıyorum.. Tam bir dobiçko.. Hamileyken de aldığım her kilo için üzülüyordum ama kendi kendime bir söz vermiştim.. Bu kiloların üzerime yapışmalarına izin vermeden hepsinden kurtulacağım diye..
Öyle de oldu.. Emzirdiğim için diyet yapmadım.. Tükettiklerim açısından tek yaptığım bol bol su ve günde üç fincan yeşil çay içmekti.. Ama en önemlisi yaptığım spordu.. Öyle aklınızda deli gibi spor yapan, günde iki saatini spor salonunda harcayan tombik bir anne canlandırmayın.. :) 
Her gün Cemik'i bebek arabasına atıp 1 saat tempolu yürüyüş yaptım. Çok istisnai durumlar haricinde bunu Pazar hariç haftanın her günü yaptım.. Bir iki ay sonra da (hatta Cemik 6 aylıktı) hamilelikte aldığım bütün kilolardan kurtulmuştum.. O dönemde işin içine bir de ev taşıma durumları girince ekstradan verdiğim iki kilo da cabası olmuştu.. Tabii mevsimin yaz olmasının da etkisi büyüktü..
Koşuşturmaca vs derken iki numaraya tam 20 kilo vermiş olarak başlamış oldum ve iyi ki de öyle oldu..
Cemik Şubat başında doğdu.. Benim lohusalığı atlatıp spor yapmaya başlamam da Haziran sonu gibi olmuştu.. Yazın çocuğu bebek arabasına atıp yollarda koşar adım gitmek kolay.. Ama bu sefer doğum (inşallah) Eylül ortasına denk geliyor.. Eh yine kendimi toparlamam bi 2-3 ayımı alsa tam kışın ortasında bulacağım kendimi.. Hadi bu sene yaz gelmediği gibi kışın da kış gelmese bile iki çocukla nereye çıkıyorum yürüyüşe?
Dolayısıyla alacağım muhtemel 17 kilocuğu vermenin başka bir yolunu bulmam gerekiyordu.. Galiba buldum :)
Bir yüzmenin bir de ip atlamanın vücuttaki bütün kasları çalıştırdığını duymuştum..
Biraz da gaza getirmesi açısından atlayacağım ip yaktığım kaloriyi söylese ne güzel olurdu derken...
İmdadıma Tchibo yetişti..
Bu sefer alınan kiloların verilebileceğini bildiğim için daha mutlu bir hamileyim..
Umarım alacağım kiloları yine üzerime yapışmadan vermeyi başarabilirim.. 
Yaşasın spor :)

2 yorum:

  1. ben de bakıp almayı düşünmüştüm , ağırlık gösterir diyordu ama onu nasıl yapıyor pek anlamadım :)) ve çok kalori yaktıran birşeymiş ip atlamak

    YanıtlaSil
  2. AMAAAANN...KİLO DENİLEN ŞEY ALINDIĞI GİBİ VERİLİR YAHUU....
    SÖZÜM MECLİSTEN DIŞARI (BU NASIL BİR DEYİMSE :)) BEN KİLO ALMAMAK İÇİN YEMEYEN ANNE ADAYLARINA KIZIYORUM AÇIKÇASI.. NETİCEDE YENİLEN HERŞEY BEBEK İÇİN.. BEN KENDİMİ HİÇ KASMADIM HAMİLELİKLTE. YAKLAŞIK 18 KG ALDIM. DOKTORUM SON 2 AY DİYET UYGULAMAM İÇİN DİYETİSYENE GÖNDERDİ. GİTTİM.. DİYETİSYEN HANIM İSMİNİN HAKKINI VERİRCESİNE ZAYIF NARİN BİR KADINDI.. VERDİĞİ DİYET LİSTESİNİ EN FAZLA 3 GÜN UYGULAYABİLDİM.. ZATEN AÇSINIZ. BİDE KENDİNİZE SONRADAN EKLENEN BİR 18 KG NUZ VAR.. EE YEMESSEM BEN NASIL TAŞIYABİLİRDİM KENDİMİ ? YEDİM İÇTİM BENDE :) DOĞUMDAN SONRA DİYETİSYEN ADA HANIMLA TANIŞTIM :) (KENDİSİ KIZIM OLUR) HARİKA BİR PROGRAMLA FAZLALIKLAR UÇTUUU GİTTTİİİ :P SAĞOLSUUN

    YanıtlaSil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)