19 Ekim 2012 Cuma

Adım Adım Paris VOL 8 - Louvre Müzesi

Paris gezisi postlarını boşladım boşlayalı iyice hevesim kaçtı.. Zaten adım adım kısmı da yalan olur bundan sonra, adımları unutmaya başladım çünkü.. :)

O yüzden ben de karışık kuruşuk devam ediyorum..

Paris'e gidip de Louvre müzesini gezmemek olmaz aslında.. Ben daha önce gittiğimde gezmiştim ama Kocci gezmemiş.. O yüzden bi gidelim dedik.. Tablodur, heykeldir her ne kadar muhteşem olsalar da pek bizim ilgi alanımıza girmediği için ve ben de Kocciyi iyi tanıdığımdan Louvre'dan çabuk sıkılacağını tahmin ettiğimden Louvre gezisini Pazar gününe denk getirdim.. Her ayın ilk Pazar günü Louvre'a giriş ücretsiz, biz bu durumu değerlendirdik; en az bir günün ayırılması gereken Louvre gezisini muhtemelen 1 saatle halledeceğimiz için ücretsiz girip çıkmak bize mantıklı oldu ;)

Nitekim o kadar bile sürmedi sanırım bizim turumuz :)) (Ayıp bize ama valla ben daha önce saatlerce gezmiştim). Fotoğrafta beni ve 6 aylık Ecey'i görüyorsunuz ;)

Herkesin anlayacağı açıklıkta bir uyarı hemen dikkat çekiyor içeriye girince.. Cüzdanlara dikkat! Kapkaçtır, cüzdan çarpmadır sadece Türkiye'de yok yani.. Aman dikkat!

Her ne kadar ilgi alanımız olmasa da -kendi adıma konuşayım- devasa büyüklükteki tablolar ve detayları büyüleyici.. Bu arada biz sadece Mona Lisa'yı görmek için Louvre'un o kanadına yürüdük.. Kocci "bi Mona Lisa'yı göreyim bari gelmişken" demişti..

İşte o meşhuurrr Mona Lisa... Miniminnacık bir tablo kendisi.. Bilmiyorum belki fazla gözümüz alışık olduğundan mıdır nedir bizi pek heyecanlandırmadı.. Aksine önündeki kalabalığı yarıp fotoğrafını çekmek bir eziyet olduğundan kendisini hoş hatıralarımın arasına alamayacağım :)) Ecey de karnımda baya bir strese girmişti..

Mona Lisa'nın en önemli özelliklerinden biri her açıan size bakıyormuş izlenimini vermesiymiş ya...

Aha bu bebe de her yerden bize bakıyordu...

Hatta bu arkadaş da...

Ve hatta bu kardeş de... :))) valla hepsinin de gözü her açıdan üzerimizdeydi.. Mona Lisa yanlarında az bile kalırdı hatta..

Tabi ki muhteşem mermer heykeller de vardı... Düz beyaz renkliler yine alışılmışken....

İki renk mermerden yapılma heykeller bence muhteşemdi... Üstündeki kıyafetinin detaylarına bayıldım.. Aksesuarlarıyla da uyumluydu.. Puanım 3 ! :P

 

İmza: Cemik'in uyku saatinde evde ses olsun diye açılan kanal D de "bana herşey yakışır"a maruz kalan anne..

 

Haydi herkese iyi gezmeler...

 

 

1 yorum:

  1. :) guzel fotograflar :) ozlemısım oraları o heryerde sıze bakan bebek :) mukemmeldı bende ılk aynı tepkıyı vermıstım

    YanıtlaSil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)